lördag 31 oktober 2009

Alla helgons dag. 31/10 2009


Igår hade jag en supermysig dag på stan med Mirjam. Vi började med att käka en god sallad med varmrökt lax på Vero. Då vi båda tog vitlöksdressing så var det även så vi doftade under hela vår stadsfärd. Härligt. Solen var framme hela eftermiddagen och kylan var inte långt borta. Vi strosade runt i affärerna och letade (?) julklappar. Det slutade med att vi båda köpte oss varsitt plagg. Jag köpte en mörkgrå långstickad polo på H&M. Den var riktigt fin och kostade bara 199 kr.
Efter detta blev vi otroligt kaffesugna och satte oss på Waynes och inhandlade varsin latte och en riktigt god choklad cookie. Det var gott. Jag frågade min vän en fråga och hon blev glad och sa "ja". Tur :)
Vid 16 tiden ringde Erik och sa att han slutade tidigare och frågade om jag ville åka med hem. Det gjorde jag. Sen begav vi oss till Eriks syster med familj och hade fredagsmys.
En riktigt härligt fredag hade jag!

Idag så var min tanke den att försöka få med Erik till Bergvik. Jag måste köpa ett farsdagkort. Sen ska vi se på skräckisar och mysa hela dagen. Vi ska även planera lite.

Inga kommentarer: