torsdag 18 juni 2009

Torsdag 18/6 kl. 07:59 Piiiiiiip!

Igår längtade jag efter denna dagen då jag skulle vara ledig och bara göra allt jättelångsamt. Dricka mitt kaffe, äta mina scrambled eggs och slösurfa vid datorn. Sure...
Igår kväll la jag mig för att se på film i sovrummet, då Erik skulle se på en film som jag inte ville se. Klockan var då 19.00 ungefär. Vem somnar? Jo, Maria. Som en klubbad säl ligger jag och sover hela natten fram tills klockan är 05.00.. då jag sakta men säkert börjar piggna till. Tyvärr. Lite för tidigt anser jag. Klockan 05.30 orkar jag inte ligga kvar i sängen längre så jag stiger upp och sätter mig i soffan.

Nu är jag sådär road då jag redan varit vaken i ca 3 timmar...

Funderar på att åka till stan. Men vet inte.
Spelade lite Sims 3, men tröttnade.

Dricker nu kaffe. Det är gott i alla fall.

Ska tvätta också..

Inga kommentarer: