onsdag 3 juni 2009

Onsdag 3/6 kl. 14:41 Fatta!!!!!!


Okej, det har inte riktigt hunnit smälta in i mitt lilla huvud än, det faktum att jag faktiskt från och med idag klockan 12.00 ALDRIG mera behöver sitta i en skolbänk.
Förkyld och tjock i huvudet begav jag mig efter opponeringen in till stan för att titta på något. Typ en klänning till examen. Jag hittade en pantermönstrad klänning som var blå och svart. Helcool.
Erik vill köpa mig en ring som examenspresent och jag känner mig dum när man går och kollar på ringar och ska mer eller mindre "peka ut" någon som man vill ha. Så det slutade med att jag blev arg, förtvivlad och ledsen över den pressen. Vi gör ett nytt försök när Erik slutat jobbet.

Hur som helst; Jag älskar verkligen honom.

Nu färgar jag håret. Egentligen borde jag lägga mig och sova ett par timmar. Det blir nog så när jag färgat klart.

Inga kommentarer: