måndag 15 juni 2009

kl. 12:08

Nu är jag hemma igen. Tror att min shoppingdag hade varit längre om det inte regnade och var kallt. Hittade inga kläder alls idag, men däremot köpte jag lite annat till resan:
* Ett Yatzy, som vi kan sitta och spela om kvällarna på vår balkong med havsutsikt.
* En bok, "Mrs Zjivago och hennes hemliga liv" heter den och verkar kul och bra. Den ska jag läsa när jag ligger på stranden och pressar :D
* Hårsnoddar
* Ett hårband
* Lösnaglar
* Duschkräm
* En liten anteckningsbok där jag ska skriva in adresser till nära och kära så vi kan skicka kort :D
* Tandborstar och tandkräm

Fick tag i lite grejer i alla fall.

Nu ska jag bara njuta av att vara ledig.Sen ska jag gå igenom alla våra kläder och se vad som behöver strykas innan det packas ned i resväskorna :D

Inga kommentarer: