söndag 14 juni 2009

Söndag 14/6 kl 16:02


Denna helgen har jag haft fullt upp. I fredags skulle jag åkt in till stan och shoppat, men hann inte med det riktigt fullt ut som jag velat då Erik slutade redan klockan 16. Sen fick vi gäster. Det vill säga Eriks syster och två barn kom och skulle bo hemma hos oss för att de målar om hemma i deras hus och barnen får ej vistas i den starka lukten.
Igår hjälpte vi två vänner att flytta in i hus. Man blir rätt sugen själv att flytta till hus när man ser alla andra göra det :) Detsamma gäller det där med barn. Alla skaffar barn nu och alla verkar vara gravida. Alla utom jag då, förstås...

Idag var vi på IKEA en sväng, men köpte inget.

Nu har lugnet lagt sig i vår lilla tvåa och ikväll är det bara Erik och jag igen. Vi ska se på film och mysa. Härligt.
Och imorgon har jag planerat att strosa på stan och shoppa :D

Inga kommentarer: