lördag 20 juni 2009

Lördag 20/6 kl. 08:20 Det närmar sig!!!

Gårdagen var jättetrevlig. Vi åkte runt 17:50 till våra vänner och deras nya fina hus. Vi började grilla nästan med en gång då vi var hungriga allihopa :) Vi åt grillat kött med färskpotatis och sallad. Jättegott. Ingen av oss drack någon alkohol och jag tycker att det är så skönt och det känns så otvunget. Jag är så glad att jag inte känner "tvånget" att dricka alkohol bara för att andra gör det. Man mår så mycket bättre dagen efter om man inte supit. :)

Givetvis kan det vara gott med ett glas rött någon gång, men aldrig så jag känner för mer än så.
Och tänka sig... jag är lite rolig och flamsig ändå :)

Nu börjar jag verkligen få resfeber. Idag ska vi börja "småpacka" lite, eller åtminstone kolla vad som ska med och inte. Snart är jag i värmen, vid havet!!!

Inga kommentarer: