tisdag 2 juni 2009

1. Jag har insett att min senaste kyss : Var fantastisk.
2. Jag lyssnar på : Det mesta, förutom skitsnack.
3. Jag pratar : Ja.
4. Jag tycker om : att sjunga, åka till varmare länder och umgås med familjen.
5. Min första riktiga kyss : Det minns jag inte.
6. Jag avskyr när folk frågar : "Är du sur?"
7. Kärleken är : Bäst!
8. Jag gillar att : Umgås med familj, sola och bada, sjunga och dansa.
9. Jag kommer alltid att : Försöka göra det rätta.
10. Jag är hemligt förälskad i : Jag är inte hemligt förälskad, jag är förälskad i Erik.
11. Sist jag grät var : I går.
12. Min mobiltelefon är : Lila.
13. När jag vaknar på morgonen : Är jag oftast kaffesugen.
14. Innan jag går och lägger mig : Kysser jag Erik godnatt och går igenom dagens händelser.
15. Just nu tänker jag på att : Jag vill ut och resa.
16. Bebisar är : Det finaste i världen.
17. Idag har jag : Druckit kaffe och ätit frukost.
18. I kväll ska jag : Storhandla med Erik.
19. I morgon kommer jag : Ha opponering...
20. Jag vill verkligen : Ha barn och resa.

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Jag gillar nummer 20, det vill jag med