söndag 14 november 2010

Söndag 07:35 Grattis pappa!

Grattis underbara, fantastiska och bästa pappa! Jag älskar dig!

Tänk att min minisemester redan är över. Känns som att jag inte riktigt hann det jag skulle.
Vad var det jag skulle?
Nåja, det var skönt i alla fall.


Ska fixa lite här hemma nu på förmiddagen för sen ska vi iväg och fira Eriks pappa som inte fyller år idag. Han fyller på tisdag tror jag...så vi passar väl på att fira honom när de väl är i närheten.
Kanske, kanske kanske att jag tar bilen och drar till Bergvik innan. Skulle verkligen vilja ha nya gardiner här hemma. Men hittar ju inte riktigt det jag söker..
Kanske att jag åker.
Ibland undrar jag om jag inte kan ta det lugnt...Så fort jag har en ledig stund så måste jag hitta på något... Är det min undangömda ADHD som gör sig påmind kanske...
Ptjaa.. Jag trivs ju med att fara omkring så.

Inga kommentarer: