måndag 1 november 2010

Måndag 1/11 kl. 06:23





Godmorgon.
Idag känner jag julstämning. Aningens tidigt kanske, men den liksom infann sig idag.
Kan bero på att jag har min julröda tröja som jag köpte igår och att vi idag ska sjunga julsånger i kören.
Julen är underbar.
Denna julen kommer dock vara rätt så jobbig då jag inte ska fira hemma med pappa och familjen.
Första julen som jag ska fira tillsammans med Eriks familj.
Nya traditioner att ta sig an.
Jag vet att det inte tittas på Karl-Bertil Jonssons jul, t.ex. Detta gör lite ont.
Jag vet att det även äts lutfisk på julaftonsdagen och julbord senare efter klappöppnandet.
Lutfisk...
Jag vet att min pappa och min familj inte kommer vara där och att jag inte kommer kunna krama dem God jul på morgonen.
Det är det värsta.

Kalle Anka ser dom tydligen på i alla fall. Det är bra det!

Kommer säkert bli en mysig jul.
Annorlunda, men mysig.


Just det... jag ska jobba idag...



Inga kommentarer: