tisdag 2 november 2010

Duktiga Maria!






Ja jädrar. Kan inte säga annat än att jag är stolt över min insats idag. Jobba fram till 18, hem och packa träningskläder samt börja fundera på om det inte är värt en varning på träningen bara man får lägga sig i soffan, ta nåt att äta och sedan bara få slumra in. Men nej. jag trotsade regn och olidlig trötthet och satte mig på cykeln och trampade iväg mot träningen. Men jäklar vad lockad jag var att vända om igen när jag kände det kalla regnet, lukten av blöta löv och mörkret. Men det gjorde jag inte! Jag tränade! svetten rann och jag är mycket nöjd med beslutet att trotsa alla negativa känslor. Köpte mig en grekisk sallad från Pressbyrån som jag nu har smaskat i mig.
Nu ligger jag i sängen. Nyduschad, nyäten och mycket slö. Skulle kunna somna. Har sovmorgon ända tills klockan 09.30 imorgon och jag ska njuta njuta njuta av min långa härliga morgon.

Imorgon kväll kommer Anna hit. <3

Inga kommentarer: