torsdag 11 november 2010

Häxa.

Spinningen igår gick bra. Men fan vad jag stör mig på vissa människor. Gjorde det igår i alla fall...
Igår var det en som trodde att hon var tränare. Men herregud, det finns en tränare och hon sitter längst där framme och ropar hejaheja. Det är helt ok att hon pushar på och ropar "kom igen" Helt lugnt. Men så börjar den där andra damen skrika rätt som det är och liksom stör mitt fokus mer än att peppa. Hon gav sig inte heller. Kände hur min puls ökade och mina ögon svartnade. Ville skrika "Men snälla håll käften och cykla, din lilla lilla äckliga..." men det gjorde jag inte. Jag lät mina aggressioner gå ut över pedalerna på cykeln istället. Bra gjort.
Sen skulle vi köra core-delen och jag började göra lite magövningar. Efter cykelkraschen så har jag haft lite ont i sidan, precis som en liten liten sträckning. Men har inte tyckt att det varit så smärtsamt så jag tränade ju på... Gjorde några magövningar och kände att det gjorde mer och mer ont och tillslut så liksom högg det till ordentligt och jag fick avbryta mina övningar. Och nu sitter jag här och kan inte skratta utan att det gör bajsont.
Men ska köra box ikväll ändå, tänkte jag. Kör tills jag stupar om inte annat.

yeey

Inga kommentarer: