onsdag 16 juni 2010

Onsdag och solen skiner :)


Det går inte riktigt att komma ifrån. Men både min kropp och min knopp har tycks tagit semester på förhand. Gått in i någon slags dvala och trans. I huvudet surrar endast bröllopsplanering och folk lär tycka att jag är otroligt disträ. Troligtvis blir det hallonmousse-och chokladmoussetårtor. Till bröllopet alltså. Vi ska hem till svärföräldrarna i helgen och provsmaka oss fram. Jag är grymt sugen på att ha vitchokladmousse i tårtan, men experter säger att detta inte är speciellt smakrikt, utan bara sött och sliskigt. Vad gör det då? Kan vara gott. Jag gillar vitchoklad.
Gästpresentationerna är på g. Men inte på långa vägar klara. Sitter lite varje dag med dem för att inte behöva göra alla på en och samma dag. Klänningen har inte kommit än. Jag tycker att det är hemskt. Men jag har blivit lovad att det kommer komma INNAN 7e augusti. Ja, tack!

Idag slutar jag klockan 16. Erik och jag ska ha biokväll här hemma idag. Först tänkte vi gå på riktig bio, men det gick inte så himla mycket bra. Så vi bestämde att vi fixar biosalong här hemma istället och ser på Toy Story 1. :)

Inga kommentarer: