onsdag 9 juni 2010

Onsdag 9/6 2010

Nu är det mindre än 2 månader tills jag gifter mig! Har vi allt planerat och fixat in i minsta detalj?! Nej...inte än. Men vi är nog på god väg, hoppas jag. Allt är relativt. Men jag känner mig någorlunda (väldigt väldigt yttepyttelite) lugn. Klänningen verkar förbli borta, men jag har åtminstone skor och en korg till rispåsarna. Alltid något. Ska ner på stan senare för att kika på hårt och snyggt papper att vika askar av.

Men först till jobbet och släppa in alla tidiga barn. Det regnar idag. Men jag har ändå på mig mina beiga harems-trekvarts-byxor och mitt fina blårandiga linne som jag investerade igår på Gina. Hade jag och Erik inte flyttat så hade vi haft koll på var någonstans laddaren till kameran är. Men så är inte fallet nu, så det blir liksom inga bilder...

Inga kommentarer: