fredag 4 juni 2010

It´s friday!


Jag har sovit gott. Tror att solen och värmen gör en tröttare på nåt vis, och även allt pollen som var igår. Sadeln på cykeln var helt gul. Men nu är jag någorlunda pigg för en sista jobbdag innan helgen. Stänger idag och det tycker jag väl inte är speciellt roligt, men när vi är hemma sen så ska vi äta räkor. Det är inte helt fel. :)

Var på powerstep igår och ska på det imorgon också. Imorgon blir en grymt händelserik dag. Det kommer gå i ett. Först träning kl 10.00-11.15, sen hem och duscha, kanske käka nåt, ta bilen ner på stan och gå till frissan kl 13.00, träffa min kära tärna efteråt på stan för att kika skor till bröllopet, samt annat krafs. Och sen på kvällen så blir det grillning och festligheter hemma hos Sofi.
Hoppas, hoppas, hoppas att vädret blir lika bra som det varit denna veckan!

Längtar till nästa helg då vi åker till Vara.

Nu sk jag fylla på kaffekoppen och ladda upp mig inför jobbet.

Inga kommentarer: