onsdag 2 juni 2010

Onsdag 2/6 kl. 06.11

Sommarvärme! Igår var vi ute hela dagen och nu kan i alla fall jag gå med på att kalla detta för sommar. Äntligen! Vädret ser ut att bli lika bra idag, men idag ska jag ha med mig lite solkräm och smörja in bröstet då jag var röd som en kräfta där igår. Måste även tänka på så att jag inte får ränder efter linnet på axlarna, då jag ska ha en axelbandlös klänning... :S
Äh, jag är bara så glad att solen skiner! :)
Igår när jag kom hem hade Erik köpt glasdörr till våran Billy-hylla och ställt in våra vinglas och sånt i den. Jättefin blev det. Härligt med ett vitrinskåp! :) Vi ska nog köpa en spot och sätta in i hylla också så blir det lite fräckare.

Men idag är det jobb. Sen träning. Det blir styrka idag. Sen ska vi barnvakta två små gossar.

Tar nog en extra runda till jobbet idag.

Inga kommentarer: