söndag 27 juni 2010

Lite uppdateringar om vad som komma skall...





Det är just den här tiden på dagen då jag är som mest produktiv och även mest stressad. Tankar som kommit upp när jag legat och sovit måste tas om hand såhär på morgonkvisten om jag vill fortsätta andas normalt. Så, listor är det finaste och bästa som finns sådana här tillfällen. I och för sig har jag skrivit ett par hundra listor som säkert innehåller samma saker, men det ger mig lite lugn. Så här kommer ännu en... Vad har vi åstadkommit hittills?
  • Kyrka
  • Festlokal
  • Präst
  • Solister till vigseln
  • klänning (bara att den inte kommit än)
  • skor till mig
  • Kostym, kravatt och skor till Erik
  • frisörtid
  • nagelförlängningstid
  • sminkningstid
  • korg till riset
  • catering
  • serveringspersonal
  • fotograf
  • tårta
  • askar till borden (håller på för fullt med dessa)
  • bordsplacering så gott som klar
  • ring beställd
  • tärna och marskalk
  • toastmastrar
  • värdpar
  • dukar och servetter


Inga kommentarer: