onsdag 30 juni 2010

30/6 Varma vindar.

Inatt vaknade jag av världens smatter. Gud var det regnade och gör fortfarande. Det är redan 17 grader varm ute också. Riktigt tropiskt!! Helt underbart. (med värmen alltså, regnet behövs, men det räcker med det nu.)

Igår var vi och träffade cateringpersonalen samt kollade in festlokalen igen.
Det fanns extrabord, så vi behöver inte oroa oss för det. (Eller, JAG behöver inte oroa mig för det) För det är ju så, det är JAG som oroar mig. Faktiskt. Men, nu slapp jag det orosmomentet.
Lokalen var rymligare, finare och bättre än jag tyckte första gången. Ligger lite offside bara, men när man väl är där, och om vädret är lika fint som igår kväll, ja då är det jättevackert.

Börjar klockan 8 idag. Blir nog att dra på sig det lilla regnstället. Det är Eriks blåa stora regnställ.
Jag ser ut som en liten fiskargubbe när jag har det på mig.

Nu ska jag ta kaffepåtår. Skål.

Inga kommentarer: