måndag 21 december 2009

Dan före dan före dan före dopparedan! 21/12 2009





Så var det måndag igen. Men den här måndagen känns lättare än övriga måndagar då jag endast jobbar två dagar denna veckan :) (Jag trivs med att jobba, det är inte det! Men måndagar har jag aldrig riktigt gillat.)

Igår firade älsklingen och jag lilla julafton här hemma. Vi hade tomteluvor på oss och så öppnade vi paket från varandra, eftersom vi ej är tillsammans under julen. Jag fick Singstar Abba till ps3 samt en röd tunika från GinaTricot. Erik fick ett läderbälte, en musikdvd med Celtic Woman, En tröja som hann tyvärr måste byta för att den var felsydd så det såg ut som han hade simhud mellan armarna och armhålorna. Lustigt såg det ut! :)

Sen gick vi ut och gick i det härliga vintervädret!!

Inga kommentarer: