onsdag 9 december 2009

9/12 2009 Nu är halva veckan redan gjord.

Idag är det onsdag och nu kommer resten av dagarna rulla på i ett hiskeligt tempo. Och fullt upp har jag också. Ingen vidare vila om kvällarna. Det känns som att Erik och jag aldrig ses numera, även fast vi bor under samma tak. Vore skönt att ha en hemmakväll med honom någon gång och bara umgås. Men det kommer väl, antar jag :)
Börjar 07.30 idag med planeringstid till 09.30. Men kommer nog bara hinna sitta till 08.30 nån gång då halva barngruppen plus lärare ska iväg ner till stan och dansa. Jag och en till arbetskamrat stannar hemma med resten. Så jag får planera imorgon istället också :)
Jag är förkyld. Men idag mår jag bättre för jag har inte ont i huvudet. Det är nästan det jobbigaste. Att ha ont i huvudet. Men idag är jag bara snorig och dann...

Ikväll har vi examination på dirigeringskursen. Jag är jättenervös och känner att det kommer gå åt skogen.. :( Har verkligen ingen ork på eftermiddagarna när jag slutat jobbet. Vi får se hur det går...

Inga kommentarer: