tisdag 29 december 2009

29/12 2009

Julen var helt fantastiskt mysig, precis som vanligt. Åt god mat, fick fina paket och härlig familjär närhet. Det tråkigaste är väl att den är slut nu. Julen alltså. Tjoff, så var den liksom förbi och över...Ett helt år tills nästa.
Man bygger upp en sån härlig känsla och förbereder så mycket innan själva julen och när väl julafton kommer så är den över lita snabbt igen. Jag känner mig alltid lite snuvad på julen, såhär i efterhand.

Vi fick massor av bra saker i julklapp. En vit filt, Buzz till PS3, mjölkkanna, digital fotoram, eltandborstar, en såsslev, julporslin (sista året detta år, nu har vi hela servisen), jag fick parfym och hemmaspa-grejor, pajformar, ugnsfasta formar, linneservetter, receptbok där jag kan skriva själv, pengar och mycket mer som jag inte kommer ihåg just nu.

Idag ska jag jobba. Det blir la lugnt, igår var vi 5 personal på 8 barn. Så vi slet inte ihjäl oss kan jag ju påstå.

Nyårsafton ser jag fram emot!

Inga kommentarer: