fredag 18 december 2009

18/12 2009

Igår fyllde min älskade fästman 30 år. Jag väckte honom med frukost, levande ljus, skönsång och presenter. Han blev glad. Trött var han, men glad. Det han fick av mig var en skäggtrimmer med massor av olika huvuden så att man riktigt kan göra sig snygg, en collagetröja och ett kuvert med en slant i. Han vill ju nämligen ha ett Playstation 3. Igår beställde han ett fort som attan och hann även beställa med 4 spel. Inget av spelen passade mig, dessvärre.

Gick till jobbet och hade en grymt slitsam förmiddag. Jag och de övriga personalen slet vårat hår ett antal gånger, men vi överlevde dock. :)

Kom hem från jobbet och städade! Sen fick vi besök av Eriks syster med familj. Vi bjöd på helstekt fläskilé, potatisgratäng ,bearnaissås och sallad. Det var gott.

************************************************************************************************************************************
Idag är det fredag, REDAN! Jag har kommit in rätt bra i jobbet nu och känner mig bekväm i de situationer som kan uppstå. Börjar 07.30 idag och slutar 17.00. Har planering mellan 07.30 till 09.30.
Sen ska jag hem och äta rester från igår. Erik är på julfest med jobbet då. Så det blir en ensam kväll idag. Ska nog passa på att slå in paket och sticka lite i lugn och ro :)

Snart är det Jul.

Inga kommentarer: