måndag 14 december 2009

14/12 2009 Måndag igen.

Fy att helgerna går så fruktansvärt fort. Det är inte roligt. Jag blir inte utvilad. Detta beror säkert på att vi har grejer att göra varenda helg numera. Det har ju varit en hel del med kören, men nu är det slut med det en stund. Förutom att vi imorgon ska ha en liten julavslutning. Men det blir mysigt.
Sisselkonserten var jättebra. Och ja, hon är fruktansvärt vacker, sjunger fruktansvärt bra och är säkert en fruktansvärt trevlig kvinna. Rena kapet, helt enkelt. Det är väl bara att be till gudarna att man blir hälften så fräsch och trevlig som hon när man själv är i 40-års åldern.

Cmb och Sötlikör gick luciatåg efter pausen i programmet. Jag bestämde mig för att inte deltaga då jag inte mådde helt ok. Men det lät vackert!

Idag öppnar jag på jobbet. Det vill säga....jag börjar 06.30 och det känns lite segt. Men däremot slutar jag 14 idag och det är himla trevligt!
Ska skynda mig hem sedan och städa här hemma. Sen ska jag iväg till Mirjam och öva på en grej :)

På torsdag fyller min lille
älsklingsgubbe 30 år. Då blir det frukost på sängen ...och KANSKE något paket... :)

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Helgerna bara rusar förbi... Men snart är det jul iaf :) Skönt med lite långledigt.