söndag 3 maj 2009

Söndag 3/5 kl. 18:28

Helgen har varit helt underbar och händelserik.
Valborgsdygnet, till att börja med var otroligt roligt. Vi sjöng, drack gott, åt gott och umgicks i goda vänners lag. Picknick dagen efter i ett soligt och rätt så varmt karlstad. Jag fick till och med lite bränna på näsan och två nya fräknar.
Sen kom svärföräldrarna på besök till Karlstad och bodde hos oss. Mysigt!
I lördags var dte dop för lilla Edvin. Erik , jag och ett par till sjöng på dopet och fick mycket fina komplimanger för vår sång. Prästen undrade tex om vi åkte runt och turnerade tillsammans... Vi svarade; nej, det gör vi inte, vi har övat två gånger hittills och endast till detta dopet. :)

Idag var vi hos min syster i örebro som fyller år idag! Grattis igen!
Jättesöta kattungar som var två veckor gamla har jag burit runt på och Erik och jag har varit uppe i svampen.


Förövrigt har jag gått ner tre kilo.
och nu ska vi mysa!

Inga kommentarer: