fredag 8 maj 2009

kl. 08:45

Sista sista sista spurten här nu...jag har bara diskussionen kvar att knåpa ihop sedan har jag nästan två veckor på mig att göra arbetet snyggt och prydligt. Måste berömma mig själv för att jag lagt ner så mycket kraft på detta som jag faktiskt gjort. Det är inte likt mig. Kanske börjar jag bli vuxen och ta ansvar trots allt. Kanske är jag så pass vuxen och ansvarstagande att ....det vore dags för en liten bebis... Nej just det... inget jobb än.

Det närmar sig slutet av min universitetstid och pappa som sa att det var den roligaste tiden. Han hade rätt minsann, men... vart tog den tiden vägen? Den försvann, jag hann knappt avsluta gymnasiet ju. Men ändå... tiden går och nästa vecka fyller jag 25 år. Jag har haft riktigt kul, men nu är mina ungdomsår snart över och jag kommer aldrig mer få dem tillbaka.
Ja, lite ångest.

Inga kommentarer: