tisdag 5 maj 2009

kl. 15:35

Ja, det där med examensskrivandet går väl sådär och har heller inte gått så bra under tidigare timmar denna dag heller. Men jag är ju på god väg... som Björn säger och då måste det ju vara lugna puckar, trots allt.

eller...

Hur som helst, i mitt "skrivande" på arbetet har jag lyckats hitta jättemycket fina teman till bröllop. Nej, det är ännu inte dags för ett sådant, men oj så kul det är att planera ändå. Har skapat en egen mapp där jag har lite förslag på hur jag vill ha det.

Kom just upp ur badet och känner mig någorlunda pigg. När Erik kommer hem ska jag ta lilla bilen och brumma iväg till Ica Maxi för att handla lite. Det tycker jag är roligt.
Nästa torsdag fyller jag 25 år och jag ska göra min alldeles egna, goda tårta att bjuda på. Ni som känner mig och som jag tycker om får komma och smaka på den ifall ni kan och vill.

Nu sa jag snart se på Top model och sedan vet jag inte mycket mer.

Inga kommentarer: