lördag 9 maj 2009

kl. 08:43 Det närmar sig.

Vet inte om min kropp kanske behöver en vilodag från träningen... Grejen ärt jag inte vet hur jag ska framföra det till Erik som så gärna vill springa med mig idag. Det är nyttigt att springa förstås...
Vi pratade länge igår kväll om hur jag beter mig när det gäller mat och träning, och han är orolig för mig. Men jag menar, jag har kontroll över vad jag gör och hur jag lever, så det är ingen fara. Jag äter det jag behöver och tränar. Svårare än så är det inte.
Sen att det inte känns bra i kroppen om jag inte tränar är ju bara för att det är en rutin som kommit in i mitt liv som bryts för en dag, samma sak om man inte skulle borsta tänderna en dag... Its the same shit.


Och ja, Jag vill gå ner i vikt. Men jag är inte ensam om att vilja det heller.

Inga kommentarer: