söndag 10 maj 2009

Söndag 10/5 kl. 08:05 Bara fyra dagar kvar.

Nedräkningen har börjat. Det är fyra dagar kvar tills jag fyller 25 år. Herregud.
Det lustiga var att här om dagen, på gymmet, så skulle jag köra ett annat program på crossroad-maskinen, och då skulle man fylla i sin ålder. Det blev lite klurigt. Jag stod verkligen och valde mellan 24 och 25. Egentligen är jag inte 25 förens på torsdag så tills dess är jag 24. Men det kändes så fjantigt att skriva 24 när det ara var drygt 5 dagar kvar till jag fyllde 25. Så jag skrev i 25...vilket jag på ett sätt ångrade direkt när jag gjort det. Men jag tycker å andra sidan att det var ett moget beslut. Jag tror att jag försökte vänja mig vid tanken...
Nog om världsproblemen.

Gårdagen var helmysig, men blåsig. Vi (eller Erik) lagade cyklarna och sedan tog vi bilen till vattnet och fikade. Det blåste väldigt kallt så det blev en snabbfika och sedan fort till bilen igen. Vi handlade ingredienser till tacopajen och åkte hem. God paj, robinson var spännande, och efter det somnade jag visst.

Idag...
Idag ska vi göra en del..
t.ex. Erik ska, (måste!!!) hjälpa mig med mitt arbete som han lovat.
vi ska cykla iväg till Eriks syster (förhoppningsvis) och jag ska bära runt på Edvin. Måste få in bebisdos. Jag ska träna också vid elva.

Inga kommentarer: