söndag 24 maj 2009

Söndag 24/5 kl. 07:19 Kyrkomusik och picknick.





Klockan 10.00 ska kören vara samlad i Kronoparkskyrkan. Vi ska sjunga lite vårsånger på gudstjänsten och på ett dop som visst hålls där då med. Sen är det picknick... vädret lockar ju inte precis. Det är jättegrått.

Igår i alla fall så åkte Erik och jag till stan. Vi hittade jättemycket av det vi var ute efter, ja, nästan allt.
Erik köpte: två par snygga badshorts, en vit skjorta, ett par snygga jympaskor
Jag köpte: 2 linnen på Cubus för endast 30:- st, en "strandkjol" för 29 kr på H&M, ett par svarta korta shorts som jag kan ha till stranden också för 49 kr, ett par svarta tygskor på Din Sko för 149 kr och en klänning på Gina Tricot för 149 kr.

Vi fyndade riktigt bra. Jag är nöjd och Erik verkade nöjd med sina köp också. Vi hann t.o.m. att äta lite thaimat inne på mitt i city. Nam!
Sen åkte vi hem till Eriks syser och jag tog beslag på bebisen och bar runt på honom :)

Inga kommentarer: