måndag 11 maj 2009

Måndag 11/5 kl. 06:41 Jobbdag.

Idag ska jag till förskolan igen. Det är en trevlig arbetsplats. Eventuellt skulle jag få jobba imorgon också, jag får hoppas det!
Börjar klockan 0800 idag, rätt skön att Erik fixade cyklarna så att jag kan cykla till jobbet istället. Och en sak som är ännu bättre; Jag kan cykla till gymmet sedan så jag kommer snabbare dit :) För idag ska jag köra hårt igen!! Längtar!

Nu försöker jag få i mig lite scrambled eggs här, men det gå inte. Jag var inte hungrig idag.
Får dricka lite juice och kaffe istället.

En händelserik vecka kommer det här bli i alla fall, idag: jobb, träning och kör
Imorgon: Ev. jobb, träning,och kör
På onsdag: Skriva arbete, handledarträff, träning, handla inför födelsedagen.
På torsdag; Födelsedagsbestyr!!!, besök, och träning.
Fredag; Genrep inför konserten, träning.
Lördag; Konsert, träning, och besök på kvällen, eurovision

Söndag: Myspys?

Inga kommentarer: