torsdag 12 februari 2009

Torsdag 12/2 kl. 08:17 Och hon är sjuk...på riktigt.

Behövde inte spendera mer än två dagar bland snoriga småttingar innan deras bacillusker attackerade min hals och gjorde mig sängliggandes. Så igår gick jag hem från förskolan och trodde att jag skulle dö på kuppen. Kände redan på morgonen då jag hade jätteont i halsen men tänkte att jag skulle ge det ett försök åtminstone. Så, det gjorde jag. Efter fem blöjbyten och påklädning av overaller och termoställ var jag helt slut och svettades som en gris. Jag bad om att få gå hemåt och kurera mig. Jag pulsade hem i snön och tänkte för en sekund lägga mig ner i en snödriva och vila mig lite. Men jag tänkte att det kunde vara dumt...så jag gick hela vägen hem ändå. Sen sov jag från 11 tills dess Erik kom hem från jobbet vid 17 , då vi lagade lite mat. Sen var det sovdags igen tydligen. Idag orkar jag iallafall sitta upp lite...

På Lördag ska vi hem till pappa och Anki. Johanna (Ankis dotter) fyller 20 år då så vi ska fira henne. Det blir trevligt. LÄngtar efter dem nu!

Nu ska jag vila mig lite igen...

Inga kommentarer: