måndag 16 februari 2009

Måndag 16/2 kl. 13:10

I lördags åkte vi hemåt till pappa och anki. Vi firade Johannas 20 årsdag och åt potatisgratäng och kyckling. Jättegott. Till efterrätt blev det tårta. Mums.
På kvällen var det bara jag, Erik, pappa och Anki och vi skulle äta tacos. Konstigt nog var jag inte hungrig alls och åt nästan ingenting.
Jag somnade supertidigt och vid tre-tiden på natten vaknade jag av att jag hade så ont i magen att jag inte kunde ligga ner.
Sov inget mer den kvällen.
På morgonen kräktes jag!!! För första gången på 15 år...Snacka om att jag tyckte synd om mig själv...
Har varit varm som ett strykjärn och har endast fått i mig nyponsoppa.
Så, idag fick jag lov att stanna hemma från praktiken ..och detsamma imorgon :( Så typiskt!!!

Och så vill jag åka till pappa igen!

Inga kommentarer: