tisdag 10 februari 2009

Tisdag 10/2 kl. 18:52 Andra dagen på praktiken.

Det är jätteroligt och jättemysigt med alla småbarn på förskolan, och jag känner verkligen att det är där jag hr hemma! Hoppas min handledare känner detsamma...
Idag kollade vi synen också. Jag hade ett lite synfel, men han sa att han tyckte det var onödigt att jag skulle ha glasögon för det... Jag är faktiskt lite besviken... Tror att jag hade varit riktigt snygg i ett par...
Erik däremot ska ha. Så jag får väl låna hans ibland....

Nu sitter jag hemma helt ensam i tystnaden. Det är så skönt.
Barn är fruktansvärt söta och goa, men man blir trött i öronen efter en hel dag med dem :)

3 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Önskar jag också kunde ha glasögon, man ser så smart ut i det :)

Tack för tipsen, morötter är mycket gott!

Fröken Becca sa...

du är utmanad i min blogg.

Fröken Becca sa...

Soppan Till Annica:
1 gul lök. 2 msk olja. ½ dl ris. 1½ liter buljong. 2 morötter. 150 gram vitkål. 2 lagerblad. 1 tsk timjan. 1 tsk mejram. 4 msk tomatpure. örtsalt. hackad persilja. en burk vita bönor i tomatsås. :)