fredag 27 februari 2009

Fredag 27/2 kl. 08:34

Jätteskön morgon, förutom att jag hostar och har ont i halsen. Skönt med en ledig dag. Igår skrev jag nästan klart allt på arbetet,det enda som är kvar är lite reflektioner samt att Erik ska läsa igenom det och godkänna. Skönt!
Så, idag ska jag åka till stan för att fika med Josephine vid tolvsnåret. Tänkte att jag skulle åka lite tidigare och gå och kika lite på Hemtex, vi fick presentkort där i julas och nu vore det kul med lite nya gardiner lagom till våren. (alltså, jag har INTE julgardinerna uppe!! Jag har bara tröttnat lite på de gamla vi har).
Ska kolla på GinaTricot också, det är lite rearea där nu. Köpte en klänning för 29 kronor där i Lördags...billigt!
Har nästan skrivit klart mitt Cv nu också, jag har kvar att skriva ett personligt brev och scanna in lite andra papper. Sen kan jag söka förskolejobb!
Jag längtar så tills jag får ett förskolejobb. Jag skulle bli den lyckligaste i världen.

Inga kommentarer: