torsdag 26 mars 2009

Torsdag 26/3 kl. 13:32 Nu jäklar :D

Hittade en lista som ja bara var tvungen att sätta mig med nu. (allt annat är så mycket roligare än examensarbetet just nu... förstår inte...)

Lovar du att vara ärlig? Jadå.

Du heter: Maria

Smeknamn: Maria, Ia, Monky (av min syster...elakt tycker jag), Älskling :D

Låt som när du är ledsen sörjer till? Min Gud (Ainbusk singers), Ghost in this house (Alison Krauss) Med flera! Det finns så många!

Beroende av: musik, mat, syre, vatten, Erik ibland ;)

Vem behöver du mest just nu: Just nu är det rätt skönt att vara ensam hemma.

Vad tror folk om dig? Hur ska man kunna veta det? men jag har hört att folk tror att jag är lite bitchig eftersom jag inte pratar så mycket med nya, utan mer tittar på dem :D

Stämmer det? nej, bitchig är jag inte.

Vad får du oftast komplimanger för? Hu många människor ger komplimanger i sverige?... Men det kanske är att jag har fina ögon och att jag är snäll.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag behöver inte säga nåt.. ;)

Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv och ha lite humor.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, åtminstone le.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vi kan ses vid halv 5 om det går bra?"

Var bor du? Karlstad

Trivs du där: Ja, jättebra.

Äger du några converse: Nej, men ska köpa mig ett par.

Sprit, cider, vin eller öl: inget av dem, men vin om jag nu skulle dricka någon gång.

Brukar du bli för full: Nej, inte längre. Dricker sällan numera.

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk mot något: Nej

Har du haft sex idag: men?! Vad är det för fråga? Visste inte att det skulle komma en sådan när jag svarade på första frågan... Men, Nej.

Nästa mål i ditt liv: Få ett långtidsvikariat på en förskola

Hur svarar du i mobilen: "Hej, det ärMaria"

Vem ringde du senast? Erik

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han sa att han var påväg.

Antal timmar sömn inatt: 7 eller 8

Sov du ensam: Nej.

Brukar du komma i tid: Alltid!

När mår du bra: När jag sjunger och spelar, när jag är med familjen och Erik.

När blev du fotad senast: I helgen

Hur känner du dig nu: Tillfreds men med lite huvudvärk

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: Fötter som jag känner är inga problem och inte bebisfötter heller :)

Vad saknar du: Värme och vår

Hade du en bra kväll igår: Ja.

Favoritdryck på morgonen: Kaffe

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Somnar i soffan vareviga kväll vid nio... jättetidigt...

Är du blyg? inför vissa

Sysslar du med någon idrott: Gym

Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, Erik och jag blev kära vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt: Nej, varför skulle jag vilja det?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle visa alla killar hur man ska vara. :P

Är du nöjd med ditt liv: Ja

Är du bortskämd: nej, men vissa påstår det.

Vad gör du i morgon: Lämnar plasma, fikar och fikar.

Vad är det värsta du vet? att förlora någon man älskar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar inte. Men däremot handlar jag mat för några hundra.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte

Vad längtar du till? Att Erik och jag skaffar barn

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja.

Vad använder du för shampoo? Olika

Vad är det finaste du fått? Livet

En speciell dag du minns: Fösta gången jag såg Erik

Hur gammal är du: 24

Tycker du om någon just nu: Ja

Om fem månader: har jag ett långtidsvikariat :D hoppas jag

Du samlar på: pärlor och gör halsband

Gröna eller röda äppeln: Gröna äpplen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Josephine

Gillar du golf: nej

Vilken tid gick du upp idag: 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja, den som påstår annat konstig.

När grät du senast: för några dagar sedan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala studielånet och skaffa barn..

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid åtta kanske...

Har du piercing: ja

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja!

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej jag är nog inte så bra på det...

Är du flygrädd: mer och mer

Hur vig är du: Lagom vig

Är du musikalisk? Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Vanilj

Tror du på ett liv efter döden: Nej tyvärr inte, men det vore allt bra praktiskt.

Tycker du om sushi: Har aldrig provat det än.

Vad äter du helst när du ser på film: fruksallad.


Har du tandläkarskräck: Nämen!, Tandläkaren är ju min pappa! Jag kan ju inte va rädd för min pappelapp heller!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska

Vilken ögonfärg har du: Grön-, brun-, gula...

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Nu är det inte mycket, jag har varit sjuk. men annars tre-fyra ggr /vecka

Senaste låt du hörde: Min Gud , Ainbusk singers.

Inga kommentarer: