fredag 27 mars 2009

Fredag 27/3 kl. 08:12

Det är sånna här dagar jag allvarligt funderar på att flytta söderut. Spanien, Grekland eller varför inte Kanarieöarna? Det snöar utanför mitt fönster idag och det var inte något jag önskade mig igår då jag la mig för att sova.

Nåväl, om jag låter bli att titta ut genom fönstret bara...
Har suttit ett tag nu och försökt skriva lite på examensarbetet. Jag känner mig otroligt stressad över detta, men egentligen har jag god tid på mig. Närmare bestämt 8 veckor...Men ju snabbare jag blir klar, desto mer kan jag jobba.
Ska lämna plasma idag 12.15 sen ska jag till Josephine vid 14.00 och vid 16.30 ska jag fika med Annah. Fullt upp dag med andra ord.
Vi har övningshelg hela helgen inför Carmina Burana konserten. Jag känner verkligen inte för det...Kanske tar med datorn och skriver lite på arbetet under tiden de andra övar...

Nu ska jag dricka mitt kaffe, skriv lite till och plocka iordning hemmet så det är fint när vi ska ha fredagsmys ikväll, Erik och jag :)

Inga kommentarer: