söndag 29 mars 2009

kl. 13:37 hemkommen igen.

Hittills har dagen varit jättebra ju. När Erik hade vandrat iväg till bussen för att åka till Degerfors med kören så gjorde jag mig i ordning för en tur till Bergvik och IKEA. Nu är jag hemma igen lite fattigare, men lite lyckligare!
Detta inhandlade jag:
  • En grön dammvippa
  • En dörrmatta, svart- och rödrandig
  • Papplådor att lägga viktiga papper i
  • diskborstar
  • ett rött duschdraperi
  • ett par inneskor typ foppatoffla-stil
  • fyra små blockljus
allt detta från IKEA gick på 155 kr. Ingen större förlust.

PÅ bergvik köpte jag mig två tröjor för 49 kr styck. Inte det heller någon större förlust.

Och sen handlade jag ingredienser till middagen ikväll som blir köttfärslimpa, brunsås ,potatis, ärtor och morötter. Tror att detta kommer uppskattas av fästmannen som tydligen inte får någon lunch idag.

Köpte Provivas vattenmelon- och tranbärsdryck. Jösses, så god! Det är min favvo.

Inga kommentarer: