måndag 16 mars 2009

kl. 16:53

Satan. Även fast dagen varit relativt bra med jobb och jobb och jobb, så är det ändå det där vanliga som jag går och grunnar på. (nej, inte barn och inte hus) Utan det där andra, det som är jobbigt och ångestframkallande. Jag tittar mig i spegeln och ser en stor, fet kossa. Som inte gör ett skit för att förändra den situation hon befinner sig i...eller tror sig befinna sig i, vad vet jag?! Enligt Erik så är det bara något jag fått för mig, något som satt sig fast i min hjärna och ger mig felaktiga bilder av mig själv. Men, nej, jag tror ju inte på honom...
Jag känner mig som en jätte som vandrar omkring och tar upp allt för mycket plats. På torsdag då jag inte har något vikariat (vad jag vet än så länge) ska jag gå och träna och komma igång ordentligt. Jag ska ha gått ner minst fem kilo till sommaren.

Inga kommentarer: