söndag 29 mars 2009

Söndag 29/3 kl. 07:42 SOMMARTID!

Tjoho så trevligt. Nu blir mina tidiga mornar inte så tidiga längre om man tittar på klockan :)

Igår hade vi övningsdag med kören. Det är roligt att vara med i kören, det är bara det att jag har siktet inställt på att sluta plugga nu bara. Jag kommer tillbaka igen till hösten med ett sprudlande humör och intresse för körsång. Jag lovar.
Men idag stannar jag hemma. Tänkte ha en mysdag för mig själv. Ska göra detta bland annat:
  • Skriva på arbetet lite till, så jag har något att komma med på handledningen på tisdag
  • Åka till Bergvik och strosa
  • Gå in på IKEA och strosa
  • Gå in på Maxi... men där strosar jag nog inte så mycket. Jag handlar det vi behöver.
Ja, sen när Erik kommer hem ska jag laga nån god söndagsmat och så ska vi umgås han och jag :) Jag tycker om att umgås med honom!

Inga kommentarer: