torsdag 2 maj 2013

Jag vet att jag tjatar om träningen och så, men det är ju försjutton endast här man kan prata om det utan att få massa kommentarer om att det skulle vara dödligt eller likande. Eller ja... ni som läser skulle ju kunna slänga in en kommentar också om det men jag tror inte ni gör det :)

Hur som helst. tränade basjympan igår, var med på allt förutom det som knät inte klarade av. Typ benböj och sådant. Men svettig blev jag och bra kändes det.
Ikväll kör jag ett medelpass.
Hade egentligen tänkt att vänta tills imorgon då jag ville ge knät en dags vila, men det går inga roliga pass imorgon kväll och dessutom är det fredag och den vill jag spendera med familjen :)

Man märker att man får armmuskler av att bära runt på bebis :) Jag tror det hjälpt till en hel del för nu kan jag göra massa fler armhävningar än jag tidigare kunnat och känner verkligen skillnaden. Armhävningar har varit det jobbigaste jag vet tidigare och nu tycker jag det är lite roligt är man inte behöver ligga pladask på mage när man försökt sig på första hävningen! Hurra!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: