måndag 6 maj 2013

Jag säger då det!

Att jag är driftig är en underdrift!!! Klockan är nu 09.17, och har redan hunnit med en promenad till Pressbyrån och tillbaka, samt krattat upp all förbenad mossa som Erik dödat och rivit upp. Jag kan säga såhär; så mycket mossa har jag aldrig sett. Ett lager på 2 dm över hela gräsmattan. Och detta har jag nu krattat ihop i högar och sedan lastat på skottkärran och slängt. BRA TRÄNING!!! Så, driftig ÄR en underdrift. Eller så är jag helt enkelt lite störd.


Igår var vi och hälsade på djuren i Mariebergsskogen. Ella sa "muuu" åt alla djur och när vi väl kom fram till kossorna så stod de med röven mot oss och käkade. :( Taskigt!

Nu är det kaffedags för denna flitiga mammafru!



När jag var i Örebro hos farmor och farfar hittade jag det här kortet på mig.
Vilken liten jag!

Inga kommentarer: