fredag 3 maj 2013

Fredag!

Ah! Knät (Knäet?) börjar bli bra igen! Lycka! Troligtvis var bara min kropp inte riktigt beredd på den kickstart jag gjorde för någon månad sedan. Men den ska härdas och se; det blev ju bra! :)
Imorgon, som sagt, kör jag igen.
En liten notis bara som Mirjam lade märke till (och jag med faktiskt) är att min rumpelirumpa har blivit riktigt fin. Typ J-Lo-lik. Det är kul.

Nåväl.

Busans tänder i ök  (fram) syns nu tydligt och nu väntar vi bara på att de ska växa till sig. Lite gnälligt är det allt, men det kan jag förstå. Mitt lilla hjärtegryn!

Idag är det fredag och ikväll ska vi, make och jag, mysa till det med smarrig kräftsoppa och några havskräftor var. Kan det bli mer romantiskt än så?  och nästa fredag vid den här tiden är kundvagnen full och plånboken tom på Ullareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!

Inga kommentarer: