torsdag 24 januari 2013

Musikmysik!

Jag kan inte sluta lyssna på Glee-musiken. Den är så bra och så mycket bättre än originalen. "Can´t fight this feeling"... (ja, jag veeet. Lite smörig är den. Men fin.), "Rehab" (uts uts uts), "No air", och massa fler som går varma i mina högtalare... Idag skiner solen och det är ÄNTLIGEN lite varmare så att Ellabellaskruttaplutta kan sova ute. Hon såg lycklig ut i alla fall. Fråga mig inte varför jag skrev om musiken. Ibland får jag infall bara. :) Känns jättekonstigt, men jag ser verkligen fram mot den stora balunsfesten som äger rum om några veckor. Men ser inte fram mot att lämna Ella. Men jag får försöka bita mig i läppen och se att det är bra för henne att kunna vara hos någon annan och sedan se att mamma och pappa kom tillbaka.

Inga kommentarer: