onsdag 2 maj 2012

Nu är vi där.

Nu är jag ledig. Känns helt ofantligt bra. Första riktiga lediga dagen är idag och den har hittills varit jättebra och jag är inte rastlös än. Har börjat pacla bbväskan och jag kan väl säga att jag inte riktigt förstår hur man får plats med allt i en väska... Kanske blir det två väskor, trots allt. Det är så mycket jag vill ha med mig... Det buffas och knuffas i min mage och nu är längtan ooootroligt stark efter knodden därinne. Värre blir det väl också när jag kommer gå hemma och bli påmind om det hela dagarna fram till förlossningen. Förlossningen ja... den kommer också cirkulera runt i skallen på mig mer och mer. Konstig känsla inför den. Jag är både skräckslagen och förväntansfullt spänd inför den. Idag ska jag och M hälsa på två små nyfödda grabbs på sjukhuset. Kanske blir som nån sorts terapi inför min egen förlossning. Sen tror jag att jag ska baka lite. :) Eller bara sitta på altanen, lyssna på musik och slappa.

1 kommentar:

Maria- en helt vanligt ovanlig tjej. sa...

Jag skrev icke inlägget 06.22....