måndag 7 maj 2012

måndag.

Måndag den 7e maj 2012. Första "hela" veckan jag är hemma och är ledig. Känner mig småkrasslig. På nätterna har jag ont i halsen och är hur tät i näsan som helst. Kanske därför jag har ont i halsen, för att jag inte kan andas genom näsan som folk. Att jag är trött och sliten på dagarna kan ju bero på att jag inte sover mer än en till en och en halv timme i sträck innan det är dag att tömma lilla kissblåsan. Så, jag gissar helt enkelt på att det inte har med någon förkyldning att göra, utan helt enkelt bara ett slutskede i en helt normal graviditet. Har varit och lämnat tillbaka två filmer vi hyrde igår. "Seeking justice" och "Simon och Ekarna" Den första filmen var bra och spännande. Den andra var väldigt seg, men ändå berörde den mig. Inte Erik. Han tyckte inte om den alls. Ska hänga lite tvätt nu. Sen skulle jag nog behöva sova. Men känner mig så himla onyttig när jag inte gör nån nytta i hemmet. Jag skulle ju kunna sortera massa kläder, göra fint i klädkammaren, stryka och förbereda så allt, verkligen ALLT är prydligt när lillplupp tittar ut. Jag kanske orkar senare förstås. Eller imorgon. Eller en annan dag...

Inga kommentarer: