söndag 10 januari 2010

Mitt 2009

    1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Ja, jag tog ut min lärarexamen samt tog ett viktigt och härligt beslut tillsammans med min underbara fästman.

    2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Hade inga nyårslöften direkt.

    3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Ja, en hel drös!

    4. Dog någon som stod dig nära?

    Nej, tack och lov!

    5. Vilka länder besökte du?
    Grekland.

    6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
    Ja, men det får vänta lite till. :)

    7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
    Dagen då Erik och jag stod i klädkammaren och tog ett trevligt beslut...

    8. Vad var din största framgång 2009?
    Bli färdig med min examen. Samt få ett långtidsvikariat på förskolan.

    9. Största misstaget?
    Inget stort. Men man ångrar väl alltid att man betett sig illa ibland.

    10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Nej, inget allvarligt. Tack och lov!

    11. Bästa köpet?
    Vår digitalkamera där man kan samla så mycket fina minnen!!!

    12. Vad spenderade du mest pengar på?

    Just nu spenderar jag så lite som möjligt, men om ett år kommer jag spenderat en hel jävla del...

    13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Ja. Beslutet jag tog med Erik i klädkammaren. Samt att jag har så fina vänner.

    14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
    Alla körlåtar som vi tragglat med.


    15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Gladare.

    16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Jag är nöjd. Varför ska man gräma sig över sånt man inte hunnit med ännu?

    17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Bråkat och varit barnslig.

    18. Hur tillbringade du julen?
    Hemma med familjen i Vara.

    19. Blev du kär i år?
    Är kär.

    20. Favoritprogram på TV?
    Big Bang Theory, på spåret ....blabla...

    21. Bästa boken du läste i år?
    Vet inte...

    22. Största musikaliska upptäckten?
    Upptäckte inget speciellt i år.

    24. Något du önskade dig och fick?
    Önskar mig alltid att inget händer någon jag tycker om. Det slog in.

    25. Något du önskade dig men inte fick?

    Nej.

    26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
    Åt mat och myste.

    27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Jag är nöjd.

    28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
    Leggings, tunikor...

    29. Vad fick dig att må bra?
    Att vara nära familj och människor jag tycker om!

    30. Vilken kändis var du mest sugen på?
    Sugen på?...sugen som i "grrrr" eller...förstår inte. Vill inte förstå heller.

    31. Vem saknade du?
    Saknar mamma.

    32. De bästa nya människorna du träffade?
    Mina underbara körsystrar.

    Sammanfattningsvis 2009 var ett fint år. Jag är nöjd.




    Hade inget att göra nu i väntan på bion...

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

En mycket bra beslut. Bara 1 år kvar :)