måndag 4 januari 2010

Måndag 4/1 2010


Tvåtusentio. Det kändes konstigt att skriva det och det kändes konstigt att se det skrivet. Kan vara för att hela mitt arma huvud är fullt av snor samt att ögonen tårar sig hela tiden pga att det kittlar i näsan. Eller så var det bara konstigt för att jag inte är van vid årtalet. Kan även vara en blandning.
Inte intressant.

Ska pallra mig iväg till jobbet idag. Men jag vet inte hur dagen kommer se ut, för jag mår inte hundra. Vore bra att vara hemma, men vore även jävligt dumt eftersom det är karensdag första dagen. Undrar jag om jag någonsin kommer vara helt frisk och kry igen...

Börjar halv nio idag. "Sovmorgon". Helst skulle jag ligga under täcket och sova bort förkylningen. Men jag får ge det ett försök i alla fall.
Orkar inte sminka mig idag...Fast jag borde nog det eftersom mina ögonlock är röda och näsan lika så.


Inga kommentarer: