fredag 22 januari 2010

Fredag 22/1 2010.

Jag börjar klockan 07.00 med planering idag. Slutar 15.30. Sen är det fredag. Välförtjänt fredag. den här veckan har visserligen gått fort, men hur kan så små barn ge ifrån sig så himla mycket väsen? Hur kan så små barn som knappt är en meter höga ha så himla mycket energi? Denna veckan har de klättrat på väggar och tak, daskat till var och varannan fröken i rumpan, skrikit, bråkat och sprungit runt runt...Puh. Men trots detta så trivs jag otroligt bra på jobbet. Det är tufft ibland, men otroligt givande och lärorikt. Men helg ska bli skönt.

Igår träffade jag rara Anna på stan. Jag köpte mig en stickad kofta på Monkey, hade kostat 350 och kostade nu 175. Ett måste.
Sen fikade vi. Pratade och myste.

Längtar efter jag får träffa Mirjam också. Hon kommer troligtvis hit på Söndag. :)


Inga kommentarer: