fredag 8 januari 2010

8/1 2010

Jag är dålig på det här numera. Uppdaterar inte riktigt som jag skulle vilja. Men, jag har liksom mycket annat som händer omkring mig så det får bli vad det blir.

Nu har det börjat på riktigt. Jag känner det i min stackars katarr-mage att i slutet av det här året kommer jag inte vara alltför rolig. Tur att jag en väninna som kan ta ner mig på jorden och lugna mig. Hon vet ju liksom hur saker och ting ska och bör gå till. Vet i det stora hela HUR jag vill ha det, men vet inte riktigt HUR jag ska fixa det. Men nu börjar liksom allvaret. det är bara 365 dagar kvar. Och det kära vänner; är inte speciellt lång tid om man vill att allt ska vara perfekt!!!

Inte nog med det. Vi har fått för oss att gå iväg på husvisning på Torsdag. Spännande.

Men just nu, idag, är det Fredag och jobb. 07.30-14.00
Rätt härlig Fredag.

Inga kommentarer: