onsdag 13 januari 2010

13/1 2010 Det går bra.

Mitt numera "nya" liv går väldigt bra. Jag och Kicki på jobbet kör med GI nu och liksom peppar varandra. Jag blir i alla fall peppad. Mår så mycket bättre utan de där jävla brödet, mjölet och sockret. Känns fina fisken.

Börjar 07.30 idag också. Det är julgransplundring idag på dagis. Och all personal fick för sig att jag var superduperbra på piano, så jag har fått den stora äran att kompa barnen när det sjunger "Karusellen", "Räven raskar" och alla de där... Jättenkla låtar, men ni vet hur jag är, jag blir nervös för minsta lilla... puh.

Ikväll ska jag försöka få lite kvalitetstid tillsammans med Erik. Vi pratade knappt med varandra igår då vi satt på en film direkt och jag blev trött. Lite tråkigt.

Imorgon kanske jag ska till Mirjam och dricka ett glas vin och planera inbjudningar. My God, vad roligt!

Inga kommentarer: