måndag 31 augusti 2009

Måndag 31/8 Tidigt på morgonen.

Jäklar, den här helgen har jag inte hunnit med. Det är konstigt hur fort det kan gå bara för att man gör saker. I fredags kväll hade jag en vän på vinkväll här hemma. Vi delade på en flaska rött, vilket inte är så mycket...väl? Men morgonen därpå låg jag ändå med huvudvärk och äckel-känsla i magen. Under lördagen skulle vi ta en sväng förbi svägerskan med familj. Jag skulle passa barnen medan, erik och resten målade taket på övervåningen.
Sen på kvällen kom barnen hem till oss och stannade natten ut. Det är nog enklare att ha sina egna barn där man är med direkt från start. En treårstrotsing är en liten prövning för ett par som inte har egna småttingar :) Men det är härligt. Sjumånaderspojken låg mest stilla och sparkade och skrattade.

Orkar egentligen inte skriva en resumé om hela helgen just nu...
ska jobba snart och jag är jäkligt trött...

Inga kommentarer: